អាហារ​ប្រាំមួយ​ប្រភេទ​ដែល​មិនគួរ​ទទួលទាន​ច្រើន​

អត្ថបទដោយ សោភ័ណ (CEN); រូបភាពពី Internet

អាហារ​ជា​ប្រភព​ជីវជាតិ​ចាំបាច់​សម្រាប់​សុខភាព។ ប៉ុន្តែ​ពុំមែន​អាហារ​ គ្រប់​ប្រភេទ​សុទ្ធ​តែ​​ល្អ​នោះឡើយ ដោយតិច​បំផុត​មាន​អាហារ​ប្រាំមួយ​ប្រភេទ ​ដែល​យើង​មិនត្រូវ​ទទួល​ទាន​​ច្រើន ពិសេស​គឺ​ចំពោះ​ស្ត្រី ។​

​​១-​កាហ្វេ

​វិទ្យាស្ថាន ​ស្រាវជ្រាវ ​វិទ្យាសាស្ត្រ​ សុខភាព ​បរិស្ថាន​អាមេរិក បានធ្វើការ​ស្រាវជ្រាវ​លើ​ស្ត្រី​មានគភ៌​១០៤ នាក់ ដោយ​​ឈានដល់​ការ​សន្និដ្ឋានថា  កាហ្វេ​មាន​ឥទ្ធិពល​ផ្ទាល់​​​ដល់​លទ្ធភាព​បង្កើតកូនរបស់​ស្ត្រី។ ក្នុងចំណោម​ស្ត្រី​​​ទាំងនេះ អ្នក​ផឹក​កាហ្វេ​ជាង​មួយ​ពែង​ក្នុង​មួយថ្ងៃ នោះ​​​លទ្ធភាព​គភ៌​ថយចុះ​ពាក់កណ្តាល ប្រៀប​នឹង​ស្ត្រី​មិន​ផឹក​ភេសជ្ជៈ​នេះ។ ដូច្នេះ​ហើយ​​​ពួកគេ​ចាត់ទុកថា ប្រសិន​ស្ត្រី​គ្រោង​បង្កើតកូន​នោះ គួរ​ផឹក​កាហ្វេ​ឱ្យ​តិចជាង។​

២-​ការ៉ុត 

​ការ៉ុត​សម្បូរ​ទៅដោយ Carotene, វីតាមីន និង​សារជាតិ​ជីវជាតិ​ផ្សេងៗ​ទៀតមាន​ប្រយោជន៍​​ស​ម្រាប់​សុខភាពមនុស្ស។   Roth Gisborne វេជ្ជបណ្ឌិតផ្នែក​សម្ភព​នៃ​សាលា​វេជ្ជសាស្ត្រ​ញូ​វ​ជើ​ស៊ី បានឱ្យដឹងថា ស្ត្រី​ដែល​ទទួលទានការ៉ុត​ច្រើន ​ដោយ​បញ្ចូល​​​ទៅ​ក្នុង​សរីរាង្គ​នូវ Carotenoid ក្នុង​បរិមាណ​ដ៏​ធំ​មួយ​អាច​​បណ្តាល​​ឱ្យ​​បាត់​រដូវ​និង​រារាំងការ​ជ្រុះ​អូ​វ៉ុលបន្ថយ​សមត្ថកិច្ច​​ស្បូន​​​ធម្មតា។​ ដូច្នេះ​ស្ត្រី​ដែល​ចង់​មានគភ៌មិនត្រូវ​ទទួល​ទាន​ការ៉ុត។​

៣-​ស្រា​

​​ការស្រាវជ្រាវ​បង្ហាញថាស្រា​ជា​សមាសធាតុ​សំខាន់​របស់ ethanol ដែល​អាចធ្វើឱ្យ​កើន​កម្រិត Catecholamine របស់​សរីរាង្គកន្ត្រាក់​សរសៃឈាម និង​ ស្វិត​​ពង​ស្វាស។ សមត្ថកិច្ច​​​បង្កើត​​មេជី​វិត​ប្រែប្រួល ការ​ខ្វះ​​​អ័រ​ម៉ូនបុរស​​ផ្សេង​ទៀត ​បណ្តាល​ឱ្យ​​សំឡេង​បុរស​ស្តើង​​​ជាង​។ បុរស​ងាយ​​នឹង​គ្មាន​កូន​ស្ត្រី អាច​នាំ​ដល់​ការបាត់​រដូវ រដូវ​មិន​ទៀង​ឬ បង្អាក់​​ការ​ជ្រុះ​អូ​វ៉ុល ។​

៤-​គ្រាប់​ឈូករ័ត្ន

គ្រាប់​ឈូករ័ត្ន​មាន​ផ្ទុក​សមាសធាតុ​ប្រូតេអ៊ីន​មួយចំនួន​រា​រាំង​​ពងស្វាស អាច​បណ្តាលឱ្យ​ស្វិត​ពងស្វាស មាន​ឥទ្ធិ​ពល​​​ដល់​សមត្ថកិច្ច​បង្កើតកូន​ធម្មតា  នោះ​ជា​មូល​ហេតុ​​​​​ដែល​​​បុរស​ក្មេងៗ​ក្នុង​វ័យ​បង្កើតកូន​មិនត្រូវ​ទទួល​ទាន​​​ប្រភេទ ​គ្រាប់​នេះ ។​

៥-​ខ្ទឹមស​

ថ្វី​ត្បិត​ខ្ទឹម​សមាន​ផលប្រយោជន៍​ច្រើន​គួរសម​ចំពោះ​សុខភាព តែ​ក៏ត្រូវ​យកចិត្តទុកដាក់ ព្រោះ​ខ្ទឹមស​ស្រស់ មានលទ្ធភាព​សម្លាប់​មេជី​វិត ។​

៦-​សាច់គោ​និង​សាច់​ចៀម​អាំង​
​ស្ត្រី​ដែល​ទទួលទាន​សាច់​ចៀម​អាំង​ច្រើន អាចបង្កើត​កូន​​មាន​ការ​រី​ចម្រើន​យឺត​សរសៃប្រសាទ ពិការ​ឬ រូបរាង​ចម្លែក ៕

2 responses to “អាហារ​ប្រាំមួយ​ប្រភេទ​ដែល​មិនគួរ​ទទួលទាន​ច្រើន​

  1. As a Newbie, I am permanently searching online for articles that can be of assistance to me. Thank you

  2. Thank you for your website post. Jones and I have already been saving to buy a new e-book on this matter and your writing has made us to save our money. Your ideas really responded to all our queries. In fact, a lot more than what we had known ahead of the time we discovered your fantastic blog. We no longer have doubts plus a troubled mind because you have actually attended to our own needs here. Thanks

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s